30.03.2015

Jajka faszerowane łososiem

Na blogu pokazałam już kilka różnych wersji jajek faszerowanych.  Jak do tej pory nie było jednak jajek z łososiem, chociaż pojawiły się już te o rybnym smaku.  Jajka z łososiem są niezwykłe w smaku, ale chyba nie posmakują tym, którzy łososia najzwyczajniej w świecie nie lubią.  Ja go lubię, więc i takie jajka zjem z miłą chęcią.  Do przygotowania tych jajek użyłam majonezu dietetycznego, który pokazałam Wam już jakiś czas temu.



Składniki:
  • 4 jajka
  • 3 - 4 łyżeczki majonezu (u mnie wersja dietetyczna)
  • 50 g łososia wędzonego
  • koperek
  • pieprz (ew. sól)



Wykonanie:
Jajka ugotować na twardo.  Obrać i podzielić na połówki.  Wyjąć delikatnie żółtka.  Łososia, żółtka i majonez zmiksować doprawiając pieprzem do smaku (nie dodawałam soli, bo jak dla mnie już sam łosoś dodaje słonego posmaku).  Przygotowanym farszem nadziewać połówki jajek.  Udekorować koperkiem i kawałkiem łososia.  Koperek można też posiekać i dodać do farszu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...