7.10.2014

Schab pieczony w musztardzie

Takim schabem poczęstowała mnie moja siostra w wakacje.  Zachwyciła mnie soczystość mięsa, co w przypadku schabu nie jest wcale łatwe do uzyskania.  Ponieważ ostatnio coraz częściej pieczemy sami wędliny w domu postanowiłam skorzystać z przepisu mojej siostry i przygotować schab w domu.  Okazało się, że u nas też mięso wyszło niezwykle soczyste i aromatyczne.  Wchodzi na stałe do naszego menu.



Składniki:
  • 1 kg schabu
  • sól, pieprz
  • kilka łyżek musztardy (użyłam sarepskiej)


Wykonanie:
Mięso umyć, osuszyć i natrzeć solą i pieprzem.  Posmarować ze wszystkich stron musztardą.  Zawinąć w folię i schować do lodówki na kilkanaście godzin do zamarynowania (moje stało prawie dobę).  Piekarnik rozgrzać do 180 stopni.  Piec mięso w folii przez około godzinę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...