4.01.2014

Podwójne burgery wieprzowe

Lubicie domowy fast food?  Kiedy rzuciłam hasło hamburgery, dzieci zostawiły zabawę i przybiegły do kuchni.  Same wybierały dodatki i komponowały hamburgery tak, jak lubią.  Była nawet jedna wielbicielka samych bułek :) Burgery podałam z pieczonymi frytkami z tego przepisu.




Składniki:
  • bułki (u mnie z tego przepisu)
  • 500 g schabu
  • 2 - 3 łyżki sosu barbecue (u mnie taki)
  • 1 łyżka sosu Worcestershire
  • 1 cebula
  • pieprz


Wykonanie:
Mięso mielimy.  Cebulę siekamy i szklimy na odrobinie tłuszczu.  Mieszamy zmielone mięso z cebulą, sosami i pieprzem.  Formujemy kotleciki.  Smażymy na patelni grillowej z każdej strony.
Bułki kroimy na 3 części.  Opiekamy w opiekaczu.   Bułkę przekładamy kotletami (u mnie każdy przekrojony na pół), dodajemy ulubione dodatki (pomidory, sałata, cebula, ogórek, majonez, itd).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...