16.01.2014

Koktajl palący kalorie Ewy Chodakowskiej

We wczorajszym wpisie pisałam o koktajlu, w którym bardzo posmakowało mi mleko migdałowe.  Tak naprawdę to zrobiłam je specjalnie dla tego smoothie.  Czy pali kalorie?  No cóż, od samego picia raczej ich nie ubędzie, ale jest zdrowy i smaczny. Dodatkowo chili zawiera kapsaicynę, która uwalnia endorfiny :)
Robiłam już podobne koktajle, ale na zwykłym mleku lub jogurcie i nie dodawałam do nich chili.  Przyznam, że ten dodatek to jest to.  Spróbujcie.




Składniki:
  • 1 banan
  • 125 ml wody
  • 125 ml mleka migdałowego
  • garść szpinaku
  • 1 łyżeczka miodu
  • 1/3 łyżeczki startego chili (dałam w proszku)



Wykonanie:
Szpinak myjemy.  Wszystkie składniki miksujemy.  Możemy lekko podgrzać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...