7.04.2013

Sezamki z amarantusem

Wreszcie udało mi się kupić popping z amarantusa.  Przyznam, że nie bardzo wiedziałam co mam z nim zrobić.  Z pomocą przyszła mi Kasia, która pokazała mi przepis Komarki na zdrowe sezamki z dodatkiem poppingu.




Składniki:
  • 1 szklanka poppingu z amarantusa 
  • 1 szklanka sezamu
  • 3 łyżki miodu

Wykonanie:
Sezam uprażyć na patelni.  Miód podgrzać, aż zacznie wrzeć.  Dodać do niego uprażony sezam wymieszany z  poppingiem z amarantusa. Dokładnie wymieszać.  Masę przełożyć na pergamin.  Przykryć drugim arkuszem papieru i rozwałkować na grubość około 0,5 cm. Początkowo może się wydawać, że masa nie zechce się rozwałkować, ale po chwili się uda.
Piekarnik nagrzać do 150 stopni.  Z rozwałkowanego ciasta wycinać ciasteczka.  Układać na blasze wyłożonej papierem do pieczenia.  Piec przez około 15 minut.  Studzić na blasze.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...