20.08.2012

Ciasteczka z orzechami nekrowca


Miałam w domy kilogram nerkowców, przeszukałam więc internet w poszukiwaniu jakiegoś przepisu.  Znalazłam ten, ale w trakcie pieczenia nie spodobała mi się ilość orzechów.   Przeszukałam internet w poszukiwaniu oryginalnej wersji i jednak miałam dobre przeczucie.  Orzechów było za dużo.  Zrezygnowałam z maślanego kremu.  Z dwóch powodów, po pierwsze i bez kremu są cudowne, a po drugie nie podoba mi się pomysł przypalania masła.






Składniki:

  • 120 g masła o temperaturze pokojowej
  • 150 g cukru brązowego
  • 1 jajko
  • 75 g kwaśnej śmietany
  • 1 łyżeczka ekstraktu waniliowego
  • 250 g mąki pszennej
  • 3/4 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 3/4 łyżeczki sody oczyszczonej
  • 1/4 łyżeczki soli
  • 200 g posiekanych orzechów nerkowca




Wykonanie:

Nagrzać piekarnik do temperatury 175°C. Wysmarować tłuszczem blachę do pieczenia ciastek (ja wyłożyłam papierem do pieczenia).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...