3.03.2009

Fasolka z makaronem

Na hasło "fasolka" mam wszystkich domowników w kuchni w przeciągu 30 sekund. A do tego przygotowanie tego dania zajmuje nie więcej jak 10 - 15 minut.  Dlatego zawsze, ale to zawsze mam wszystkie składniki w domu tak na wszelki wypadek.   Danie zobaczyłam kilka lat temu w programie Makłowicza o super daniach na dzień po balandze.  Dokonałam jednak kilku modyfikacji (wykluczyłam to, czego nie lubimy jeść) no i gotuję je bynajmniej nie z powodu silnego bólu głowy.




Składniki:


  • 1 puszka fasoli
  • makaron muszelki
  • cebula
  • przecier pomidorowy
  • olej
  • 250 ml bulionu
  • natka pietruszki


Wykonanie:

Makaron ugotować i przelać zimną wodą. W międzyczasie cebulę podsmażyć na rozgrzanym oleju. Dodać odcedzoną fasolkę i zalać bulionem. Dusić chwilę. Dodać łyżkę lub dwie przecieru pomidorowego i dodać odcedzony makaron. Chwilkę razem poddusić. Dodać natkę pietruszki i wymieszać.

W oryginalnym przepisie był jeszcze bekon i seler naciowy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...