6.08.2010

Smoothie z arbuza

Zrobić, zrobiłam.   Wypić, wypiłam.  Być może spodziewałam się czegoś więcej, w końcu to Ainsley.  Czy mi smakowało?  Raczej tak.  Czy zrobię jeszcze raz?  Raczej nie (zrobiłam ;).  Chyba jednak wolę zimnego arbuza a potem jogurt.  Przynajmniej nie trzeba wydłubywać tyle pestek (plucie jest znacznie wygodniejsze :)




Składniki:


  • ½ kg arbuza, bez pestek, pokrojonego w kostki
  • 8 kostek lodu
  • 150 g jogurtu naturalnego


Wykonanie:

Używając sokowirówki wycisnąć sok z arbuza. Kostki lodu wrzucić do dzbanka i wymieszać z jogurtem. Wlać sok z arbuza, dobrze wymieszać. Nalać do szklanek i pić natychmiast.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...